Nákupní košík
Košík je prázdný
Celkem 0,00 Kč
Zobrazit košík

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky e-shopu Ježíškův dopis

1. Identifikace provozovatele

2. Sortiment
E-shop nabízí následující produkty:

  • Personalizované dopisy od Ježíška

  • Vánoční pracovní sešity a omalovánky

  • Adventní aktivity a pohádky

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Objednávka je závazná po jejím zaplacení.

  • Kupní smlouva vzniká okamžikem připsání platby na účet prodávajícího.

  • Spotřebitel se seznámil s obsahem těchto obchodních podmínek a souhlasí s nimi.

4. Ceny a platby

  • Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

  • Platba je možná výhradně bankovním převodem na účet uvedený při objednávce.

  • Cena dopravy je stanovena a je uvedena při objednávce; její výše se liší podle typu a způsobu doručení zboží.

5. Dodání zboží

  • Zboží je doručováno prostřednictvím Zásilkovny na adresu uvedenou zákazníkem.

  • Termíny dodání se řídí aktuální dostupností produktů.

  • Vzhledem k tomu, že všechny produkty z našeho e-shopu jsou vyráběny s důrazem na detail a často obsahují personalizované prvky, činí standardní doba výroby a expedice přibližně 3–4 pracovní dny od připsání platby na účet.

  • V období zvýšeného zájmu (zejména před Vánoci) se tato lhůta může mírně prodloužit. V takovém případě zákazníka vždy informujeme e-mailem.

6. Odstoupení od smlouvy

6.1. Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy

  • Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, pokud se nejedná o zboží upravené na míru nebo personalizované.

6.2. Postup při odstoupení od smlouvy

6.3. Vrácení zboží

  • Zboží musí být vráceno nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.).

  • Náklady na vrácení zboží hradí spotřebitel.

6.4. Vrácení peněžních prostředků

  • Prodávající vrátí všechny přijaté platby, včetně nákladů na dodání, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

  • Vrácení proběhne stejným způsobem, jakým byla platba provedena, pokud se strany nedohodnou jinak.

6.5. Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy

  • Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy v případě dodávky zboží upraveného podle jeho přání nebo pro jeho osobu (např. personalizované dopisy, pracovní sešity, omalovánky a další aktivity).

7. Reklamace a reklamační řád

7.1. Práva spotřebitele

  • Spotřebitel má právo uplatnit reklamaci zboží, pokud má vady, které se projevily během záruční doby.

  • Záruční doba se řídí platnými právními předpisy (standardně 24 měsíců u nového zboží).

7.2. Postup uplatnění reklamace

  • Reklamaci lze podat e-mailem na adresu: jezisek@jeziskuvdopis.cz nebo poštou na adresu provozovny.

  • Spotřebitel musí uvést: své jméno, kontaktní údaje, číslo objednávky, popis vady a přiložit doklad o koupi.

7.3. Lhůty vyřízení reklamace

  • Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

  • O výsledku reklamace bude spotřebitel informován e-mailem nebo telefonicky.

7.4. Možnosti řešení reklamace

  • V případě oprávněné reklamace může prodávající:

    • odstranit vadu (oprava)

    • vyměnit zboží za nové

    • vrátit cenu zboží

7.5. Náklady spojené s reklamací

  • Náklady na dopravu zboží spojené s uplatněním reklamace nese prodávající, pokud se prokáže oprávněnost reklamace.

  • Spotřebitel hradí náklady na dopravu pouze v případě neoprávněné reklamace.

8. Ochrana osobních údajů

  • Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s platnou legislativou.

  • Údaje jsou využívány pouze pro účely objednávky a doručení zboží.

9. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky jsou platné od [doplnit datum].

  • Provozovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.

  • Veškeré právní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

Sledujte nás na #Instagramu